harju.blogg.se

Entreprenörskap

Tidsplan

Kategori: Allmänt


Jag har försökt sammanställa en tidsplan nedan. Jag kan ha varit lite för optimistisk med tiden under höstterminen men min plan är att om det är någonting jag inte hinner med under höstterminen, till exempel att sammanställa och välja ut vilka delar av intervjuerna jag ska använda i arbetet, så har jag tid för att göra det på vårterminen. 
 
Vecka 41 Måndag: följande ska vara klart:
  • tidsplan

  • startat en blogg (som redogör för dessa punkter)

  • frågeställning

  • litteraturförslag

 

Bloggadressen ska du maila till din handledare. De elever som inte uppfyller detta kommer att F-varnas!

Vecka 45-50 Under praktikveckorna ska du ha bokat och ha haft ett handledarsamtal

  • Jag ska under dessa veckor göra research och börja kontakta de jag vill intervjua

Vecka 50 Här får du längre återkoppling från din handledare via schoolsoft.

  • Under denna vecka ska jag förbereda mig inför intervjuer

Vecka 51-6 Här ska du ha bokat och ha haft ett nytt handledarmöte

  • Genomföra intervjuer och sammanställa dessa. Gå djupare in i litteraturen och övrig research.

Vecka 7-16 Ny återkoppling från din handledare via schoolsoft.

  • Första utkast på texten

  • Utrymme för komplettering av research och liknande

  • Bearbeta utkast och skriva en färdig uppsats

Vecka 17 Tisdag kl. 17.00 – DEADLINE

Vecka 18 Måndag hela dagen - OPPONERING

Kommentarer


Kommentera inlägget här: