harju.blogg.se

Entreprenörskap

Ny frågeställning

Kategori: Allmänt

Jag har under min research insett att min frågeställning blir för stor och bred så jag har bestämt mig för att omformulera den. Jag vill istället göra en undersökning av Varannan Damernas inom Socialdemokraterna. Jag känner att jag kan göra ett bättre arbete kring något som är smalare och även eftersom att det uppstod i min hemkommun vilket gör att jag kan hitta många förstahandskällor kring frågan. 
 
Litteraturförslag:
Varannan Damernas - Det började i Järfälla, Ulla Kindenberg, Laina Rosberg
 
Intervjuförslag:
Ingela Thalén - f.d. kommunalråd i Järfälla
Lars Gustafsson Jr - f.d. ordförande i Järfällas kommunfullmäktige
Gertrud Åström - Ordförande Kvinnolobbyn
Ingvar Carlsson - f.d. statsminister
 
Jag kommer förhålla mig till den tidsplan som jag tidigare publicera.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: